REN MADGLÆDE

Kampagnen Ren Madglæde er en treårig kampagne, som gennemføres af Økologisk Landsforening. Kampagnen er finansieret af EU (80%) og Økologisk Landsforening (20%), som har modtaget kampagne-bidrag fra nedenstående virksomheder og detailkæder.

Virksomheder, der bidrager:

AB Catering, Arla Foods, Atria, Aurion, BC Catering, Biogan, BKI Foods A/S, Danorganic, Danroots, Danæg, Dava Foods A/S, Foodpeople A/S, Friland, Gartneriet Marienlyst, Gasa Nord Grønt, Good Food Group, Hanegal, Harndrup Skov Frugtplantage, HK Scan Denmark A/S, Il Fornaio, Inco, Jan Import, Markhaven, Meinerts Mølle, Mols Organics, Møllerup Gods, Månsson A/S, Naturmælk, Nyborg Destilleri, Peter Larsen Kaffe, Rynkeby, Rømers A/S, Scandic Food, Skiftekær Økologi, Skyttes Gartneri, Skærtoft Mølle, Solhjulet, Søris, Thise & Ko, Thise Mejeri, Thisted Bryghus, Tvedemose Champignon, Urtekram, Valsemøllen, Øllingegaard Mejeri, Ørbæk Bryggeri og Aarstiderne.

Detailkæder, der bidrager:

Bilka, COOP, Føtex, Lidl, Nemlig.com, Netto, Rema 1000 og Spar.

Vilkår

Indholdet på dette website repræsenterer kun forfatterens holdninger, og er alene dennes ansvar. Europa-Kommissionen samt Forvaltningsorganet for Forbrugere, Sundhed, Landbrug og Fødevarer (CHAFEA) er ikke ansvarlig for den måde, informationen derpå måtte blive brugt.

Kampagnemateriale

Leder du efter kampagnemateriale? Så finder du det hele her:

Besøg toolbox